Vinterlek

Jag hade glömt hur härligt trött man blir av en dag i backen :) Jag och Mange är ju riktiga brädåkare och 2001-2009 spenderades varje ledig vinterdag i backen och vi åkte till fjälls x gånger per vinter. Sen kom Liam och jag blev gravid igen och.... Jag saknar verkligen dagarna i skidbacken. Men snart så, nästa vinter får Liam slalomskidor, ja bräda är för svårt att börja med och jag har skidor också :)
Jo förresten, mamman måste g ner 10kg för hon kan inte ha sina snygga Ripcurl kläder och har INTE råd med nya...

Såhär trött var Liam när vi kom hem, han skulle hämta nappen i sängen och somnade liksom halvvägs. Mammas hjärta!


Kommentarer
Postat av: ENDENISE - Vinn en valfri barntavla ♥

sv: Det är så himla kul att du hänger kvar :D Finns några få som läst sen jag började och det är fantastiskt roligt tycker jag hihi :) kram

2012-01-05 @ 20:15:51
URL: http://endenise.se
Postat av: Malin

Haha men neeeej va sött! :) Där dog man lite :P

2012-01-05 @ 21:28:23
URL: http://pejans.blogg.se/
Postat av: Jennie

Snacka om trött ;) Sötnosen :)

2012-01-05 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0