Den som väntar på något gott...

Väntar alltid för länge, det vet ju alla :) Är så sjukt nyfiken på våran lilla bebis. Vårat mirakel. Han killen som gör sitt bästa för att möblera om bland mammas alla organ. Som väcker en mitt i natten med en välriktad spark i revbenen och allt man kan göra är att le. 17 dagar är det meningen att det ska vara kvar. Jag tror och det känns som att det blir betydligt fler samtidigt som jag faktiskt är lite less på att vara gravid. Börjar bli redo att byta bort det här slappa livet med 24h om dygnet som jag kan göra vad jag vill på mot att inte få sova mer än ett par timmar i sträck i sisådär ett halvår eller nåt. Jag har ingen aning om vad det innbeär att ta hand om en bebis själv egentligen. Men jag vet att jag är redo nu och att vi är två som väntar och längtar efter det lilla pyret. 1+1 = 3


Kommentarer
Postat av: therese

det är så mycket bättre än du någonsin kan föreställa dig kan jag lova..om du älskat någon väldigt mycket så är det ingenting mot för hur du kommer att känna för den lille det är helt sjukt och så underbart...det bästa som någonsin hänt trots alla sömnlösa nätter heheheh

2009-09-14 @ 13:46:09
Postat av: anna

Måste vara en ordentlig prövning för tålamodet! Kan tänka mig att man vill att bebisen ska komma ut helst igår :-)

2009-09-15 @ 23:56:43
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0