Gravid problem?

Vaknade i natt av att jag var tvungen att kräkas. Mådde inte illa vare sig före eller efter men kräkas var jag tvungen att göra. Konstigt. Idag känns allt som vanligt igen så jag hoppas att jag slipper det här mindre trevliga uppvaknandet i natt ><
Smitit ut och handlat på fm. Hade Mange med och pekade på det som skulle handlas. Undvek folk så gott det går men herre gud vilken tristess det är att vara hemma själv 10 timmar om dan och göra absolut nada mer än tvätta, laga mat, tv å dator. Är ju det man klarar av ungefär... Men borde försöka njuta av lugnet antar jag :) I morgon blir det iaf en promenad med mamma och Alma på em innan fotbollen :) Älskade bästa Alma. Om jag någon gång köper en hund blir det definitivt en labrador. Men en brun hane då, annars strejkar Mange :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0