Liten blir stor..

Det händer ju så mycket hela tiden att man inte riktigt hänger med. Det var inte länge sen Liam var ett litet knyte helt beroende av mamma och nu är han stora killen. Nu är det en himla massa saker våran lilla kille klrar av, lite av det är:

* Sitter stadigt men tippar omkull ibland så mamma och pappa törs inte lämna mig själv

* Äter glatt en hel burk mat och gärna efterrätt också :)

* Kan rulla runt

* Tycker inte om att ligga i famnen längre utan då reser jag mig upp

* Leker tittut alldeles själv, tar tag i lämplig sak och lägger för ansiktet och om mamma eller pappa säger tittut när jag drar bort den tycker jag att det är jättekul :)

Ja det var ju en del av sakerna. Överhuvudtaget tycker jag att Liam är så "med" hela tiden nu och har koll på vad som händer runtomkring. Stora killen, våran lilla busfis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0