Jag hatar...

Den här diarrén. Snart en vecka har gått och det kan ju inte vara normalt?vaknade precis av att det brakade till i blöjan på Lilleman som sover bredvid. Bara att bära ut honom i badrummet det. Av med blöja, tvätta stjärt, på med blöja. Kämpa för att få bort jätte kråka i näsan som gör att Lilleman har svårt att andas, trösta ledsen Lilleman, brak i blöjan igen... Ja just det. Klockan är tre och mamman har bytt precis alla blöjor själv eftersom pappan har bytt dumma fm skift hela veckan. Kommer det en bajs nu blir det ättestupan för satan vad trött jag är. Gah! (Här skulle det varit ny rad men funkar inte på mobilen) på tal om annat så blev Lilleman femton veckor igår! Har varit dom bästa veckorna i mitt liv! Även om det är lite jobbigt ibland så är det ju värt det hundra gånger om. Vi firade med fika hos angelica och Tilda. Kommer någon bild i morgon när jag får tid. Nu ska jag försöka sova vidare och be en bön om att allt bajs håller sig borta iaf en sex timmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0