Kaffe

Tror jag måste lära mig att dricka kaffe. Kommer inte orka hålla stilen i några månader till annars. I natt åt Liam sex gånger på tio timmar.. Så hungrig är han inte egentligen men han får ont i magen och då vill han äta. Alternativet är ledsen bebis och då känns tio minuters amning som en mycket bättre idé :) undrar varför han har såna problem med magen dock. Måste fråga på bvc när vi ska dit på måndag för både jag och Liam mår dåligt när vi inte får sova. Nu ska jag kolla klart på robinson, heja hasse!

Kommentarer
Postat av: Johanna - nybliven mamma

oj, det lät lagom kul :/ stackarn :(

2010-01-31 @ 17:19:45
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja wilgot med, men han är ju inte super ledsen, bara ynklig. Men nu är det inte lika täppt men funderar på om jag ska köpa för att ha på lager :) Har hört om dom förut, så dom ska nog göra susen :)



Kaffe som är så gott, hur kan man inte tycka om det haha? :D

2010-02-01 @ 09:42:23
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0