Vilken vecka...

Även om jag "bara" jobbar fyra dagar i veckan så känns det som att jag undkom den här jobbveckan med blotta förskräckelsen. Liam har nämligen haft hög feber 3 dagar = 0 nattsömn för mig. Lägg till att han varit mammigare än någonsin och blivit ledsen när jag ska åka = psykiskt jobbigt.
Sen måste jag göra något åt mina matvanor. Eftersom vi sällan hinner laga mat i veckorna blir det åt helvete för mycket äta ute på jobbet. Dumt både för plånboken och hälsan. Skulle nog behöva dricka sisådär en liter mer vatten per dag också för att hålla mig i form...

För att klaga på lite annat så har vi bara en fungerande bil = suger för Mange som blir låst här ute på landet. Som grädde på moset har min häst klantat sig i hagen och behöver besöka veterinärkliniken i Borlänge till veckan om jag lyckas få tid. (Hejdå sparpengar)

Men finns ju lite positivt här i livet också. Liam tog två steg igår som mamma fick vara med och se (lycka), Spooky kommer överrens med lilla Dexter som är världens härligaste kattunge. Van med barn är han också och bryr sig inte ett dugg om när Liam är ledsen och skriker utan sover lungt vidare, leker tillsammans gör dom Liam och Dexter, så himla sött!
Nu ser vi fram emot Liams 1-års kalas nästa helg (tänk vad tiden går fort) i helgen blir det att bege sig ut och leta presenter, vi har funderingar på någon form av "bollhav" men vi får se :)

Nu ska jag spela lite wow med karln min för första gången på en vecka (rekord sen 2005) tänk att man kan längta efter ett spel... För er som fattar boll kan jag informera om att jag just nu spelar en druid, en naturens beskyddare och jag kan försvandla mig både till björn, katt, säl och fågel.. Låter väl lite tjejigt iaf va? ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack :)

Det där var min katt men han sprang bort.. Eller jag tror egentligen inte att han gjorde det.. Men något har hänt för han kom aldrig hem igen :(

2010-09-25 @ 11:01:58
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-09-25 @ 13:30:59
URL: http://smyckestokig.blogg.se/
Postat av: Karin - AlicesMamma

Hej igen Sanna! Vad kul att du kikat in hos mig igen, var längesen jag kikade in här också - man har ju toppar och dalar i bloggandet... Vad fort tiden går, galet att Liam redan blir 1 år! Men Alice närmar sig 2 med stormsteg så det vore ju konstigt om inte andra barn också växer så det knakar :)



Ha en fin helg!

2010-09-25 @ 17:19:45
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: sofie

Hej :) har kört igång en veckans blogg hos mig nu, sista anmälnings dagen imorgon (söndag), imorgonkväll utses vinnaren så passa på att anmäl dig nu för att få chansen att vinna lite reklam för din blogg! Ha en bra dag! Kram/sofie

2010-09-25 @ 20:09:35
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0