Bättre sent än aldrig?

Min pappa gick bort för nästan exakt sju år sedan. För att ordna bouppteckning så anlitade jag en firma. Det var lite strul med allt och drog ut på tiden. Har tänkt på det ibland, men då det inte finns några pengar eller så har det fallit i glömska. Idag ringde dom från firman som tydligen håller på att flytta och dom hade hittat pappas bouppteckning i original och undrade om jag inte saknat den. Jo, för sex år sedan gjorde jag det sa jag :) hon som hade ansvaret hade tydligen gått i pension och så hade det blivit glömt. Nu ska dom i skicka den iaf så kan jag gå på banken sen och avsluta pappas konton. Bättre sent än aldrig, eller hur var det?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Herregud är det sju år sen(!?) sjutton vad fort tiden går.

2012-01-24 @ 19:34:37
URL: http://medsmamedel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sju år sedan?? oj är det så länge sedan. :( Hur gick han bort? Jag beklagar verkligen!

(Kommer du ihåg när vi var hemma hos din pappa och du lurade imig cayennepeppar!??? hahahahaah)

Otroligt tråkigt och i förtid dessutom, hoppas du har kunnat bearbetat sorgen och fått hjälp.

Skönt att boupptäckningen kom tillrätta, det finns någon mening med det också.



Kram!

2012-01-24 @ 20:24:00
Postat av: Jenny

Det går inte att kommentera när man bloggar från iphoneappen tydligen.



Superfina kläder! Ja jag gillar också nova star men för dyrt, till och med andrahandsvärdet på tradera. :P

Jag har precis köpt 104 till Ellen i byxor, alla var för korta. Tröjor funkar bra i strl 98 fortfarande.



Jag köpte nya byxor till Elvira också, rosa Kaxs mjuksbyxa strl 74. Tajt som tusan i magen! Suck!

2012-01-27 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0