Fjällen here we come

Idag bär det av till stugan i Vemdalen. Inte tillbaka förrän nästa torsdag :) Ska bli skönt med mys i fjällen men som alltid har jag sjukt svårt att åka ifrån mina missar även om Malin kommer att ta hand om dom. Ingen som har tid att gosa med dom på kvällarna när vi är borta och finns så massa farliga saker där ute i världen som kan hända. Dom är ju utekatter och har sin kattlucka men ändå :(
Aja ska försöka njuta av dom här dagarna även om det kommer att bli lite annorlunda. Kommer inte att åka i backen som omväxling. På påsken är det alltid snowboard som gäller för min del, skidor suger i slasket. Och just bräda känns inte så säkert med bebben i magen eftersom man alltid vurpar en hel del när man ska hoppa och greja. Så blir baden baden på altaten i stugan med massa bra böcker för mig :)


Kommentarer
Postat av: malin

Uppdatera människa jag har så tråkigt på jobbet :P

2009-04-09 @ 14:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0