Ny cykel!

Funderat ett tag på att ta av mina sparade pengar och köpa mig en ny cykel. Idag äger jag ingen och vore skönt att kunna cykla till stallet och mina "grannar". Valet stod mellan beg eller ny om ny billigt märke vs dyrt? Funderade fram och tillbaka och bestämde mig för att köpa en lite dyrare ny cykel av ett känt märke, tanken är ju att ha den ett bra tag och kunna köra junior i barnsadel etc. Vi åkte ner på stan och kikade idag när vi ändå hade hästsläpet med oss (för att hämta badkar) och tro på fan att jag kom hem med en cykel :) En Monark Vera blev det, 3 växlar och fotbroms ;) riktigt fin vit lack och skön att sitta på. 3990:- kostade den, kollade prisjakt när jag kom hem och billigaste där var 4200+ frakt så känner mig nöjd :) På fredag blir det premiärtur till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0