Kallt som tusan...

Men eftersom Liam inte varit ute sen i söndags eftersom han haft feber så kände jag mig tvungen att gå ut en sväng. Vi tog en 20 min promenad i strålande sol och -15 grader. Underbart! Sen fick Liam gå in till pappa medan jag skottade bort den senaste dm snö, puh! Men har ju sisådär 10 mammakilon att ta av. Just nu känns det som att dom aldrig kommer att försvinna. Mina stall-täckbyxor fick jag knappt på mig igår. Pinsamt. Och då har jag gått ner 18kilo sen förlossningen...



Det är kallt mamma!


Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

I know your feeling... Mina kilon som jag har kvar sitter som berget eftersom jag slutat amma. Hon blir ju ett år så jag har lite småpanik faktiskt. Det som känns värst är att jag nästan gått ner alla i våras, men sen bara släppte all min disciplin :(



Sv: Korgarna är från Åhlén så de kan du säkert få tag på!



Ha en fin helg :)

2009-12-18 @ 17:10:17
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Martina

Sovar du bara 4 timmar per natt fortfarande? Somnar han inte om efter han ätit? Tore sover nästan alltid med tutten i munnen men när han tycker att han sovit färdigt då skriker han. Då är det bara att gå upp för annars tystnar han aldrig =) knäppa unge =)

2009-12-19 @ 05:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0