Svårt att sova

Ja det är  tur att man inte har något enormt sömnbehov längre (tack hormoner) för det är inte alltid så lätt längre...

23.00 Går och lägger mig
23.15 Lillen är helvild vi ligger och känner på fötter och vad det nu kan vara som buktar ut på magen :)
23.30 Börjar läsa bok
00.15 Kan inte sova
00.30 CSI på tv
01.30 Kissnödig
02.00 Det är varmt och obekvämt
03.15 Kissnödig
04.00 Släpper in en blöt katt, kissnödig
05.30 Vaknar av SMÄRTA, sendrag i vaden, har gjort misstaget att sträcka på mig. Skrämmer livet ur Mange.
06.00 Kissnödig
08.00 Nästa blöta katt ska in, toa. Nu är det svalt i sovrummet, somnar gott
10.30 SMS från Malin, lika bra att gå upp då eftersom jag ändå var kissnödig...

Särskilt mkt djupsömn blir det ju inte men jag är glad ändå. Riktigt mysigt att vakna av att lillen är vild men jag är så sjukt nyfiken på hur han där inne ser ut. 10 veckor sen hoppas jag att vi vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0