Lästips till sommaren

Jag är en riktig bokmal, bara måste läsa något när jag ska sova eller om jag ligger i solen. Och vad är bättre än att ligga i skuggan med en bra bok en riktigt varm dag? :) Här är några boktips...

   Alla Camilla Läckbergs böcker. Läs dom i ordning och bli fast. Riktiga sträckläsare :)

   Mons Kallentofts böcker är även dom riktiga nagelbitare som varmt rekommenderas.

 Jag har läst alla Patricia Cornwell's böcker om Kay Scarpetta, gillar man CSI älskar man dom :)

 Precis upptäckt Mari Jungstedt och är så glad att jag har fyra böcker kvar att läsa. Gräsligt spännande.

 Jag har gråtit och skrattat mig igenom alla Marian Keyes böcker. Riktiga feel-good böcker.

 Sophie Kinsella's serie om Becky Bloomwood. Chick-lit när den är som bäst :)

 Har bara hunnit med Jodi Picoult's första bok, men vilken bok sen. Blir film med Cameron Diaz i år.    

 Khaled Hosseini har fått Nobelpriset och nog var det välförtjänt. Underbar men sorglig bok.

 Den som tror att Alex Schulman bara är en elak nätmobbare ska läsa den här boken. Alla andra också :)

 Brutalt ärlig bok skriven av en man som förlorat sin hustru i cancer. Jag grät sista halvan av boken...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hur är det med kissen?

2009-06-06 @ 21:59:55
URL: http://parvla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0