Mammashopping

Lång shoppingtur med lunch för mig och älsklings Jelica idag :) Började med lunch på Österns Pärla, mums! sen blev det shopping på Gina och H&M. Är ju lite dåligt med mammakläder på de stora kedjorna (bara H&M som har) och nu börjar jag bli tillräckligt tjock för att inte kunna ha "vanliga" kläder. Köpte iaf:

* Randig oversize tröja med 3/4 ärm på Gina
* 2st linnen med spetskant i blommönster från H&M Mama
* 2st shorts från H&M Mama
* Munkjacka i längre modell från H&M Mama
* Svarta mjukisbyxor H&M Mama

Tyvärr så märkte jag när jag kom hem att dragkedjan på munkjackan är dålig, ringde både Valbo och Gävle och kollade om dom hade någon att byta till men dom var ju så klart slut. Vet inte hur jag ska göra nu för jag vill ju ha den. Kanske skulle åka in och reklamera och se om man kan få den billigare, kan man ju laga dragkedjan själv. Får se. På H&M's webshop fanns den iaf inte att beställa, där finns det hela 12 plagg totalt att välja på. Urdåligt tbh.

Nu blir det ungnsstekt lax med färskpotatis och romsås :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0