Seg förkylning

Inte ett dugg bättre i min förkylning såhär 4 dagar senare. Känns som att huvudet är fullt av fetvadd och konstant feber. Ont bakom ena ögat som konstant rinner har jag med. Börjar misstänka bihåleinflammation. Måste säga att vara såhär dunderförkyld och inte kunna äta panodil eller ipren är en prövning i sig. Inte så att jag dör av att inte göra det men usch vad mkt värre det är.
Junior verkar iaf må bra, riktigt aktiv liten kille. Snurrar, sparkar och buffar där inne. Ställde mig på vågen idag och nu är +10kg passerat, var ska det här sluta...
I morgon tar min äldsta syster studenten, hoppas att regnet håller sig borta bara. Men det kommer hur som helst att bli en underbar dag för Johanna, regn eller inte :)

Nu ska jag krypa till sängs med en liten tröst-present som älsklingen köpte idag. Tack plutt :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej! gör er gärna sällskap på tisdag!! fast jag går i skolan på dan, så det beror på vilken tid ni hade tänkt er? Länge sen jag träffade Cammi ju.

2009-06-13 @ 20:36:39
URL: http://parvla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0