Gnällig Sanna

Ringde till min BM idag. Står inte ut med den här oron "tänk om jag inte är gravid" fick tjata till mig en tid på måndag, hon förklarade flera gånger att UL kan vara skadligt då man inte vet hur det påverkar och om jag absolut vill ha ett kan jag vända mig till en privat klinik. Men nu är det ju inte UL jag är ute efter utan bara någon form av undersökning och eftersom dom kan känna på magen om livmodern är förstorad etc så tänkte jag att det kan hon väl göra åtminstone och när hon fick klart för sig att jag bara ville komma dit i största allmänhet var det inte alls svårt att få tid utan ska dit redan på måndag. Ser verkligen fram emot det, så ska jag passa på att fråga om det verkligen är dödligt med mögelost för nu är jag sjukt sugen på ost! Ge mig ost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0