Lista

HIttade en lista på Englas blogg och eftersom jag sitter här och inte har något bättre för mig kan jag ju roa mig med den ett tag..

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Susanna Maria

Smeknamn:  Sanna

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Boulevard of Broken Dreams (Hade den på en skiva i bilen när jag pendlade till sjukhuset sista tiden i pappas liv. Imagine (Pappas favorit som spelades på hans begravning) Sång till Friheten (Brukade pappa sjunga för mig när jag var liten)

Beroende av: Min älskling, mina älskade missar och min häst.

Vad tror folk om dig?: Besserwisser, smart, lite asocial, dataspelsberoende.

Stämmer det?: Nja, är jag 100% säker på att jag har rätt ger jag mig aldrig, smart kan diskuteras däremot har jag sjukt bra minne och kommer ihåg det mesta som jag läser/ser/hör. Jag gillar att vara alldeles ensam ibland något som alla har svårt att förstå och dataspelsberoende är jag inte (längre)

Vad får du oftast komplimanger för?: Får så sällan komplimanger men senast var det en kund på jobbet som tackade för enastående service och kunskap. Det är den typen av komplimanger jag får oftast.

Vad säger du för att imponera på någon?: Går aldrig in för att imponera men många killar blir förvånade av mina sportkunskaper.

Hur imponerar man på dig?: Humor, ärlighet, våga stå för vad man tycker och gå sin egen väg.

Brukar du skratta för dig själv?: Varje dag :)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Skönt att du fårr sova ordentligt ialf! Tänker på dig! Drick te och ät rivet äpple, absolut inga mejeriprodukter eller något kött hälsar Göran.."

Var bor du?: På landet utanför Sandviken

Trivs du där?: Kunde inte ha det bättre, saknar sjöutsikt dock ;)

Äger du några converse: Tyvärr inte, tycker dom är obekväma.

Sprit, cider, vin eller öl: Smirnoff Ice

Brukar du bli för full: Fråga inte. Händer inte ofta men har hänt.

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk mot något: Laktos periodvis

Har du haft sex idag: Magsjuk så inte direkt intresserad.

Hur svarar du i mobilen: Jaaa, eller: Ja det är Sanna

Vem ringde du senast?: Malin

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle krya på mig

Antal timmar sömn inatt: ca 14h

Sov du ensam: Till 6 då Mange kom hem från jobbet

Brukar du komma i tid: Ja men alltid i sista minuten

När mår du bra: När alla runt omkring mig mår bra

När blev du fotad senast: Tog kort på magen förra veckan

Hur känner du dig nu: Halvdöd

Vanligaste färg på dina kläder: svart, grått
Vad tycker du om fötter: Inga problem med fötter men mina är i stort behov av en pedikyr, hatar vinterfötter.

Vad saknar du: Mat

Hade du en bra kväll igår: Mådde illa hela kvällen och somnade 8

Favorit dryck på morgonen: Färskpressad juice

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 23-00

Är du blyg?: Händer

Sysslar du med någon idrott: Nja, rider ju men tävlar inte aktivt för tillfället

Vill du hellre ha mail än brev: Bara jag får någonting är jag nöjd
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut

Har du spytt offentligt: ja men tror ingen såg, skulle gå hem från fritids magsjuk eftersom jag inte vågade berätta för mamma att jag var sjuk.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Se om jag blev annorlunda bemött på jobbet. Ha sex.

Är du nöjd med ditt liv: absolut, skulle ju inte skada att vinna drömvinsten på Lotto men visst är vi lyckliga :)

Är du bortskämd: Med kärlek ja.

Vad gör du i morgon: Hoppas på att kunna äta mat

Vad är det värsta du vet?: Folk som ger sig på de som inte kan försvara sig som djur och barn. Tjuvjakt av tigrar för att använda deras organ till potensmedel för puckade kineser. Nu har vi snart inga tigrar kvar men det bara fortsätter och i Kina gör man ingenting för att stoppa det. Usch.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: 500-1000kr på mat. Ett par hundra på bensin. Shoppar inte särskilt ofta.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Bono i U2

Vad längtar du till?: Sol! UL om en månad, hösten så vi får vårat efterlängatde underverk.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Absolut!

Vad använder du för shampoo?: Aussie för färgat hår

Vad är det finaste du fått?: Det jag har i magen just nu :)

En speciell dag du minns: MIdsommar 2000 när jag och Mange träffades första gången.

Hur gammal är du: 28 i maj, hua.

Tycker du om någon just nu: Mange

Du samlar på: Bikinis

Gröna eller röda äppeln: Är inte så förtjust i äpple

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma

Gillar du golf: Jag är ett skämt på golf. Minigolf däremot är kul.

Vilken tid gick du upp idag: 10-tiden

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Ja

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av alla lån, rea till Hawaii och gifta mig.

Bär du glasögon eller linser: Nope

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 9-10

Har du piercing: Nope

Vill du gifta dig: Absolut

Vill du ha barn: Ja :)

Solar du ofta: Föredrar att ligga i skuggan med en bok. Blir brun ändå :)

Är du bra på att laga mat: Japp :)

Är du flygrädd: Nja, man är så utlämnad där uppe å andra sidan är det säkrare än att åka bil..

Hur vig är du: Haha

Är du musikalisk?: INte ett dugg, men kan läsa noter

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Cookie Dough!

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Nja, gillar bara bitarna med räkor

Vad äter du helst när du ser på film: Chips el popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Japp :(

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Brukade vara kväll men nu är det morgon :)

Vilken ögonfärg har du: Gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp, man blir jättesnygg morgonen efter...
Biter du på naglarna: Nope

Röker du: Absolut inte!

Hur ofta tränar/motionerar du: Motion?

Senaste låt du hörde: Kiss - Heaven's on fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0