Tisdag morgon?

Fy vad länge jag sov idag. Känns som bortkastad tid att sova längre än till 10 när man är ledig men blev lite sent igår. Var ju tvungen att se klart sena CSI på 5an, fast jag hade sett avsnittet förut. Suck :(
Har en helt ledig dag att se fram emot idag. Igår var vi väldigt effektiva, dammsög hela huset, städade akvariumen, storhandlade, köpte lite småfisk till lilla akvariet och jag köpte min första bebisgrej! en söt liten gosdjurskanin från Ikea. Kunde inte motstå den :) Väntar på att den här "bygga-bo" fasen ska infinna sig men den verkar än så länge ganska långt borta. Det enda jag är sugen på att handla är kläder till mig sjärlv och prylar till trädgården, men det kommer väl :)
Nu är det frukostdags här hemma sen hoppas jag på lite sol. Skottade fram altanen igår så nu kan man sitta ute och njuta av solen (om den kunde tänka sig att kika fram dvs) annars hoppas jag på bra väder påskveckan i fjällen. Finns inte mycket som är bättre än påsk i fjällen :)


bild lånad från rodung.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0