Tretton

Idag börjar en bra vecka. 13 är en bra siffra och just idag känns den extra bra. Har nämligen kommit förbi den värsta oron nu (hoppas jag) i och med att vecka 12 nu är förbi :)
Jag tror att jag oroa mig lite väl mycket, inte bra att oroa sig. Men nu när illamåendet försvunnit så känns allt så diffust, är jag verkligen gravid? ska det inte kännas mer än såhär? Tänk om junior inte lever där inne? Borde inte tänka så men så svårt att låta bli, pessimist som man är :(
Har iaf upptäckt vissa fördelar med att vara gravid :)

* Mycket mera morgonpigg
* Vill inte ha coca-cola
* Chips är inge vidare längre
* Blir jag sugen på något så är det mestadels smörgås eller frukt
* Kan inte äta så stora portioner längre

Nej nu ska jag steka lite pannkaka. Har inge bröd hemma så blir pannkaksfrukost istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0