Lunch-shopping

Hade tråkigt på lunchen idag och bestämde mig för att beställa lite böcker från Adilbris eftersom jag inte har något att läsa för tillfället. Blev:

* Sommardöden - Mons Kallentoft
* Den döende dandyn - Mari Jungstedt
* I denna ljuva sommartid - Mari Jungstedt
* Den mörka ängeln - Mari Jungstedt
* De dödas bok - Patricia Cornwell
* En Förtjusande Man - Marian Keyes

Sen är jag i stort behov av en bikini nu till sommaren, får liksom inte plats i mina nu för tiden av någon konstig anledning. Hittade en jag tror blir bra på ellos men vågar inte länka bilden eftersom man inte får det längre.. Hur som helst så blev min best 190kr inkl frakt och man måste ju handla för 200, skulle kolla efter några ljus eller nåt annat billigt men hittade ett bäddset till spjälsäng jag kikat på tidigare som är helt underbart mjukt. 279kr till försvann bara sådär ändå. Brände drygt 1000kr på lunchrasten, dyrt att ha lite att göra har jag hört :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0