2 mån Läkarbesök

Idag har vi träffat barnläkaren som undersökte Liam. Allt var bara fint med vår lilla kille. Eller lilla och lilla, 6210g och 61cm är han nu vå lill-fis :)

Annars har jag lyckats bli sjuk, halsont och jättehängig. Liam har varit dålig i magen och ätit varje timme hela natten som grädde på moset. Jag som skulle vaccinera mig mot läskiga influensan så blir det såhär. Äter Ipren och hoppas att jag inte smittar Liam är vad jag gör nu. Har sjukanm mig med så nu får Mange vara hemma och ta hand om Liam och mig. Lika så bra det :) Men hur undviker man att smitta sin älskling? När man ammar så kan man ju inte gärna låta bli att ta i honom och andas på honom :S Nej får hoppas på det bästa helt enkelt...



Stolt mormor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0