Fars Dag

Ja idag är det fars dag, dagen jag inte haft mycket till övers för de senaste fyra åren fick idag en helt ny mening.
Firade pappan här hemma med en liten present. En prenumeration på Digital Foto och ett hemmasnickrat Fars dags kort gjorde pappan jätteglad :)
Fick även besök av farfar med familj och gammelfarmor idag. Alltid trevligt med besök även om jag inte blev jättenöjd när det ringde mitt i middagssovandet och fick veta att dom skulle komma om en kvart. Då hade jag pyjamas på, inte ätit på hela dagen och precis somnat. Tajming värre...


 Mina älsklingar på BB



Jag och min älskade pappa, som tyvärr ej finns hos mig längre,  på Saltvik 1984


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0