Mysfredag

Det ska vi försöka ha idag jag och Liam. Pappan jobbar em (suger) så vi ska hem till mormor och mysa på em/kväll. Ska bli så kul. Får se vad Alma säger om en liten bebis, hon kommer säkert bli jätte vaktig men det skadar ju inte.

Senaste 2 dagarna har Liam ätit nåt helt fantastiskt mycket, blir aldrig nöjd. Inte så han kräks en massa heller så han är nog väldigt hungrig. Det är tur att jag har mycket mjölk men fortsätter han äta såhär kommer jag att få en ännu större mjölk produktion.. Var ska det här sluta.. Igår ammade jag 11 gånger och då åt han med god aptit minst 20 min/gång.. Tillväxtperiod? Har svårt att se att han skulle börja äta mer sällan då måste han ju äta en timme varje gång för att bli mätt.. minst. Ska bli kul att se vad han väger på tis när vi ska till BVC för läkarbesök. Håller han stilen med 300g/vecka eller är det ännu mer nu tro...


Här skulle det ha varit en söt bild men den funktionen funkade inge vidare så det bidde ingen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0