Måndag vecka 39

Idag är det vecka 38+4. Dagen D närmar sig :) Än så länge mår jag bra men har faktiskt börjat få ont i ryggen nu samt svårt att sova. Helt hopplöst att försöka hitta en bekväm sovställning och sen blir det ju så vaaaarmt :(
Gjorde en stor röjning i förrådet igår, alltid lika kul att rota runt bland gamla prylar. Hittade min "klipp och klistra pärm" från -88 där jag sparat div reklam och annat. Blev rätt förvånad när jag jämförde priserna i ICA-reklam från -88 med dagens...

Bananer: 7.90kr/kg
Kalles Kaviar: 12.90kr
Rost-bröd: 9.90kr
2l cola: 15.90kr

Maten var alltså hälften så dyr -88 som idag, kanske inte så förvånande men Coca-Cola kostade MER 1988 jmf med idag. Och dom funderar varför barnen blir fetare och fetare...

Nej snart kommer lillen och då blir det fredagsmys och lördagsgodis. Inge läsk och skräp i veckorna. Gäller att få svärmor att förstå det också då kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0