Utmaning

En blogg jag läser varje dag är Spiderchick. Fantastiskt rolig och härlig blogg! Hon utmanade några av sina bloggvänner samt alla läsare att göra den här utmaningen och i brist på inspiration idag så tänkte jag också göra den :)  Nu är ju inte jag en sån som bloggar för att bli just en bloggare utan för min egen och min familjs skull. Har familjen utspridd över landet och världen och det här är ett sätt för mig att dela med mig om Liams utveckling. Sen struntar nog dom i mina recept och shoppingtips men det tycker jag är kul att skriva bara :)

Blogg jag läser först: Denise och Wilgots blogg, knoddenojag

Blogg jag hört talas mycket om men aldrig läst: Perez Hilton

Kändisblogg jag följer: Vimmelmamman, underbar blogg om allt från tankarna att leva med cancer till inredning och kändisfester.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Inte någon :) Svårt när man bor där man bor. Skulle vara han halvkända homosexuella killen då som var in på jobbet och sen bloggade om hur läckra mina manliga kollegor är :)

Första bloggen jag började följa: Englasshowroom

Bloggare jag beundrar och varför: Spiderchick. Jag skulle också vilja vara så rolig. Hon driver med sig själv på ett skönt sett och älskar hennes vardagsbetraktelser om föräldralivet. Lätt att känna igen sig då våra barn är nästan jämngamla.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Skulle vara lägre telefonräkning tack vare färre samtal till Dubai då kanske :)

Då hatar jag att blogga: När jag ska berätta massa roliga saker för mamma och hon redan läst allt på bloggen ><

Då älskar jag att blogga: Älskar var väl att ta i :) Men roligt när man får en trevlig kommentar och det var jättekul att bli hittad på nätet av en gammal vän :)

Person som ofta kommenterar hos mig och som förtjänar lite uppmärksamhet: Pappatobbe, roligt med en kille som skriver om hur det är att "vara gravid" och bli förälder :)




Kommentarer
Postat av: Spiderchick

najs =)

2010-04-18 @ 21:27:52
Postat av: Spiderchick

najs =)

2010-04-18 @ 21:28:04
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Denise Ännu en mammablogg!

yeeey im the fiiiiirst maaama :D



sv: Jo det tror jag nog att det kommer gå för Wilgot med :) skönt att L är stabil och braig iaf :)



Ja visst kan jag göra den, imorgon får det bli :)

2010-04-18 @ 22:04:18
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0