Första dagen på nya jobbet!

Nu har jag jobbat min första dag på över ett år, men inte på samma jobb som jag hade när jag gick på havandeskapspenning i juni 2009 :) Jag är numer anställd på ett försäkringsbolag som försäkringsförmedlare och det känns ungefär hur bra som helst! Började med utbildning idag som håller på i tre veckor och det var riktigt kul. Enda smolket i glädjebägaren är att jag inte fick ett skrivbord vid fönstret ;( men jag överlever nog ;)

Har precis lagt Liam vilket var en kamp idag. Det tar alltid tid att lägga honom då han inte alls vill sova. En nattningstid på 1-1,5h är inget ovanligt, men under den tiden är han iaf glad och gosig, men inte idag inte. Gråt och skrik från super övertrött bebis. Det är tur att jag saknat honom så mycket under dagen så det inte gjorde nåt alls ;) Nu blir det lite datatid för mig själv (karln spelar golf) innan jag kommer att stupa i säng. Ser med glädje fram emot morgondagen. Åhh vad kul det är med nytt jobb!

Kommentarer
Postat av: Jenny igen

Vad roligt med ett nytt jobb! hoppas du kommer att trivas. :)

2010-08-10 @ 07:07:03
Postat av: Linnéa

Du vi måste ses någon dag... Liam är väl snart tonåring eller liknande... tant här vill träffa honom igen innan han flyttar hemifrån ;)

2010-08-13 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0