Lägesrapport

Har haft tre intensiva utbildningsveckor på nya jobbet, men nu är dom över och det är dags att börja jobba på riktigt. Ska bli otroligt spännande :) Vi hade slutprov på utbildningen i torsdags som jag skrev med ett irriterande litet fel, man ville ju såklart ha alla rätt, men godkänt var det ju :) Jag och två andra tjejer på jobbet firade klarat prov med lite shopping på stan. Det var på tiden för min garderob kan jag säga ;)

Här hemma är det full rulle. Liam går med gåvagnen och kryper i racerfart. Mange är helt färdig på kvällarna när jag kommer hem ;) Lite trist dock att det tar en timme att natta våran lilla kille varje kväll, äter tre gånger per natt gör han fortfarande med så sömn är ju konstant en bristvara. Men man vänjer sig ju vid det med konstigt nog.

10-månaders kollen för drygt 3 veckor sedan visade att Liam låg precis på sin kurva så uppenbarligen behöver han sin nattmat, får försöka få i honom mer på dagarna tror jag. 11,6kg och 80cm visade våg och mätsticka, stora killen!

Ska skicka några mer bilder från mobilen, för vad är en blogg utan bilder? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis att du klarade av utbildningen så bra, då kan du vara stolt! Alltid roligt med lite nya kläder. Själv har jag klippt av nästan 40cm hår och slingat det, håret blev väldigt mörk efter graviditeten. Brunett helt plötsligt! haha

Skönt med uppfräschning.



Vad händer om ni väntar nästan en halvtimme med att natta honom?



Ja! fler bilder! :)

2010-08-29 @ 10:20:18
URL: http://www.luciadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0