Liam 13 månader

Har ju hänt en del på utvecklingsfronten kan man ju kanske säga. Mammas gofis kan både det ena och det andra numer ;)

Sedan ett par veckor tillbaka så går Liam. Så nu är det mycket att hålla koll på här hemma ;)

Orden som används är:

titta!
dä! (där, det) 
taaaaa (tack)
mamma
pappa

Han förstår ju mycket av det man säger och vet när han gör något han inte borde, men det är ju inte så att det hindrar honom direkt ;)
Klättra i trappor och upp och ner ur soffan är en annan favoritsysselsättning, samt att kasta leksaker åt Dexter.
Så mycket annat busungen här hemma gör på dagarna men det här var litegrann av det iaf :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh fler såna här inlägg! :)

Jäklar vad han snackar då hehe, vad roligt. Jag bara vantar på att Ellen ska säga flera ord även om hon förstår det mesta nu.

Det är häftigt med utveckligen!



Nä nu ska jag lägga mig en stund, har varit och lämnat blod på sjukhuset och dom tar ju nästan en halv liter så nu är jag helt slut! :)

Plus att vi nyss varit på promenad, men nu sussar hon sött.



Går det bra att jobba tycker du? Ska Liam gå på dagis? eller kanske har börjat redan?



kram!

2010-12-07 @ 13:04:16
URL: http://kaarles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0