4-månaders besök på bvc

Nu har vi kommit hem från Bvc. Allt var bra och Lilleman följer sin vikt och längdkurva. Bvctanten tyckte det var anmärkningsvärt att han fortfarande gick upp så fint i vikt fast jag bara ammar. På lite större barn brukar man se en dip på kurvan den här tiden som signal på att dom behöver mer än bara bröstet men inte Lilleman inte. Pratade lite om hans sov och matvanor, för att kanske få sova lite längre så ska vi pröva att ge gröt på kvällen. Så i morgon ska jag köpa bebis-gröt. Kan inte låta bli att vara sådär barnsligt mamma stolt över att min lilla kille ska äta gröt. Haha :) jo förresten. Lilleman väger 8200g och är 67,5cm lång. Stora killen!

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

jag slår vad om att Wilgot kommer ligga där med när han är 4 mån :P



sv: Okej, men det är ju bra att han kan sova själv i bland :)

2010-02-02 @ 08:55:07
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0