Emmaljunga City Cross

Såhär efter 4+ månader med våran vagn måste jag säga att den är fantastisk. Helt underbar att ha för oss som inte bor mitt i stan. Tar sig fram överallt och är trots sin storlek lätt att packa ihop och lägga i bilen. Köpte även ett extra tillbehör som gör att man kan sätta emmaljungas first class babyskydd på vagnunderredet. Kanon när man är ute och handlar och så. Bara att lyfta över babyskyddet på vagnunderredet, slippa krångel med att ta Liam i och ur babyskydd och vagn. När vi ska vara ute längre får Liam såklart alltid ligga i vagnen men för en tur på Ica ex är det perfekt.
Så till alla er som funderar på vagn och inte behöver en som är som gjord för att kryssa mellan galgarna i köpcentrum med kan jag verkligen rekommendera City Cross. Rejäl och robust utan att bli klumpig och framförallt så åker ju Liam bra i den :) Snart är det dock dags för sittdelen då våran kille växer så det knakar :)



Mormor med vrålåket :)


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jaså? Jag tror att det var mångas dröm faktiskt! :)

2010-02-08 @ 20:47:50
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Okej, stackars plutten :( Varför Wilgot grät har jag ingen aning men hans gråt fick det att göra så ont i mamma hjärtat :( Tanläkarskräck har inte jag men detta är tandställnings tandläkaren och jag är SÅ trött på dom. Det är en bra bit att åka oxå och att ta med sig sonen är inte det lättaste när man är själv :P



Duuu, jag berättade för bvc tanten att jag hade gett W katrinplommon och vet du? Hon tyckte det bara var smart & bra! Hon sa att det är okej att smyga in det innan 4 månader. Förr i tiden skulle man tydligen ge saft till 6veckors bebisar haha, en sak hon nämde då :P

2010-02-08 @ 22:42:52
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Daniel

Verkar ju stabil å bra!

2010-02-09 @ 13:35:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0