Ny frisyr




 Vaddå risbuske? Jag som är så snygg! (börjar synas att jag inte sovit sen September ><)

Jag är i stort behov av en klippning (augusti förra året senast) och färg (december 2008 senast) som synes.
På onsdag har jag bokat klipptid hos favoritfrisör Sara och ska fira mig själv med att kosta på klipp, färg och slingor. Men hur?
Hittade en bild hos Em som också tänkte klippa sig och jag gillar frisyren men undrar om den är lättskött nog för mig..



Sen återstår bara ett färgval. Jag passar bra i mörkt hår men har haft det länge nu och det kanske skulle vara fint med något ljusare? Något ljust guldbrunt med slingor kanske? Blir det inte så mycket utväxt. Men kommer man inte se ännu blekare ut då (om det är möjligt) Hmm. Har till onsdag på mig att fundera :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag behöver också ta ett besök till frissan! Toppa lite, var nog ett år sedan, nu IGEN! Förstår inte att det gör så fort...

Frissan på bilden där ser jättefin ut!

2010-02-10 @ 18:51:23
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Postat av: Linnéa

det är väl av mörkt hår man ser blek ut...så funkar det iallafall på mig, eller jag är ju alltid blek hur jag än beter mig haha. Blir nog bra med lite ljusare nu när våren (förhoppningsvis) snart är på väg. frisyren var hur fin som helst... vart jobbar sara nu? kanske ska gå till henne jag med...har upptäckt att mamma har klippt fruktansvärt snett, men vill inte säga det till henne...rädd att hon blir ledsen ju :( men om jag färgar håret hos sara kan jag ju, lite snyggt, få in en tillfixning av klippningen också haha

2010-02-11 @ 22:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0