Tänk vad lite sömn kan göra

Uppstigning kl 6 idag tyckte Lilleman så då är det bara att hänga med ;) Var sådär läskigt mosig i huvudet och hade ont i kroppen när jag vaknade men lyckades ta mig igenom förmiddagen på något vis. Mamma/mormor var här med Alma och vi tog en liten promenad sen när det nattarbetande sambon klev upp ammade jag fort som tusan och sa: Här, nu är Lilleman din. Två timmar och två panodil senare känns det riktigt bra nu är jag bara gräsligt hungrig istället men det ska vi fixa med lite pannkaka. Får se vad som händer resten av dagen borde städa men hur kul är dammsugaren egentligen?
Ang mjölkstockningen så är tutten i fin form nu, synd att den vänstra nu börjat göra ont pga allt ammande på höger.. Suck ><



Liam 3 veckor, shit vad tiden går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0