Inte ett dugg bättre..

Liams mage alltså. Klockan är halv tre, vi gick och la oss vid tolv och stackars Lilleman har gjort ner sig två gånger redan. Liam blir trött och ledsen för att inte tala om mamman. Inte bara blöjor som ska bytas det äts en halvtimme per blöja med för att kompensera vätskeförlusten. Om jag iaf kunde gå ner i vikt av allt ammande kanske jag skulle ha lite lättare att se det roliga i det här men just nu är det jävligt lätt att hålla sig för skratt. Liam lider och jag med. Fy fan för den här jävla diarrén rätt ut sagt. Den kan ta sitt pick och pack och dra dit pepparn växer tycker jag och Liam iaf. /Shoo !

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Förstår det, usch så jobbigt! Lider verkligen med díg! Tycker att alla mammor som har ett barn som inte sover så bra ska få pris, just för att dom orkar. Jag vet inte hur jag skulle orka utan min sömn :/ Kram på dig!

2010-01-21 @ 23:38:05
URL: http://knoddis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0