Sjuktstuga

Japp här hemma är det inte många knop som görs. Jag har legat däckad sen nyårsnatten och sambon är också bra risig. Ändå skulle han ner på rinken och kolla läget idag och kom hem med ett jack på näsbenet. Så det kan bli :)
Efter några dagar med latmat (Gorby's piroger och Grandiosa Pizza) har jag en liten potatisgratäng i ugnen och minutbiffar att steka. Låter ju lyxigt men minimal ansträngning. Skala 6 potatisar - matberedaren - form - ugnen, sen sköter den ju sig själv och man kan gå och vila på soffan igen. Ska bli gott med riktig mat. Även om jag inte känner någon smak så känns det bättre med vetskapen om tt det är "riktig" mat :)

Nej nu ska jag vila lite till och fortsätta hoppas att lilleman klarar sig från förkylning, hoppas hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0