Tillbaka till vecka ett...

Ja sömnmässigt är vi tillbaka till dom där första nätterna. Tre nätter i rad nu så har Liam ätit minst varannan timme. Det i kombination med att han i princip slutat sova på dagarna gör att jag är så sjukt trött nu. Är hans lilla mage som krånglar och jag hoppas att den ger med sig snart för annars orkar inte jag. Mange är inne i en jobbperiod han med så får verkligen inte till någon sömn :-( om jag bara visste varför han får ont i magen. Känner mig så hjälplös som inte kan hjälpa min lilla kille :-( om nån undrar hur jag har tid att blogga så gör jag det på mobilen när jag ammar...

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag är åxå ett levande lik, hatar att gå runt så här trött. Fattar inte varför inte våra barn vill sova =/

2010-01-17 @ 12:10:18
URL: http://martina1984.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tur att magen är igång igen iallafall :)

2010-01-17 @ 14:47:17
URL: http://parvla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0