Heldag i Valbo

Lite småtrist väder idag så det slutade med att vi hamnade i valbo tillsammans med Malin och Micke :) Blev ganska många hundralappar fattigare men har inte köpt något onödigt iaf (tycker jag då :P). Liam fick sig en ny höstgarderob, mamman tre saker från Cubus, pappan en låda öl och akvariet två nya växter. Alla nöjda och glada ;) Får MMS-blogga lite bilder på fynden sen, enklast så :)


Hur mycket kan man sakna en katt förresten? Önskar att jag kunde veta att Casper visste hur mycket vi älskade honom. Varje gång jag tänker på honom så får jag en jobbig panikkänsla. Panik över att aldrig mer få träffa min älskade katt igen. Spooky är helt förstörd, äter inte och bara letar efter sin bror. Hur ska vi fixa det här... ?



Ganska exakt 4 år sedan, första natten här hemma. Våra älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0