Semester!

Nu har ju semestern börjat på riktigt och tid för datorn är inget jag prioriterar på ett par veckor :)
Idag har vi varit ute i stugan och Liam har badat i Storsjön för första gången. Lajbans! Han hade med sig kompisen Tilda och hon tyckte att det var minst lika kul att bada.
I morgon bär det av till min farbrors stuga utanför Rejmyre i ett par dagar. Vi ska åka tidigt och jag har inte packat en pryl än. Suck. Har mycket att göra i värmen. Får trösta mig med att det iaf är för varmt för att sova.

Ska slänga in ett recept som mamma hittade på Tasteline. Skitgott verkligen. Tom karln tyckte om det ;)

Auf Wiedersehen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä datorn är väl ingen prio ett nu kanske, hoppas ni får en mysig semester!



kram!

2010-07-13 @ 09:50:03
URL: http://www.luciadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0