-1,3kg!

Första veckan avklarad. -1,3kg!!! Trots att jag ätit godsaker och druckit cola. Det är ju totalen som räknas som tur är :) Det är det som är så bra med vitklubb, du behöver inte utesluta något du gillar som tex GI eller LCHF, du kan äta av allt bara du inte äter fler kalorier än vad du gör av med på en dag. Skitsmart :) Sen måste man ju såklart tänka på varifrån kalorierna kommer, men jag är vuxen nog att äta vettig mat så det är ingen fara. Och att kunna unna sig ett glas cola och 30g chips till fotbollen på kvällen är guld värt för mig. NU siktar jag på under 70kg till nästa vecka!


hihi :)


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Förstår att du tycker det är jobbigt, det skulle vem som helst göra! Allt handlar om vana och vanor är svåra att bryta, det vet vem som helst. Har ni testat att bara låta någon annan natta honom? Nu menar jag inte bara en gång eller två, tre gånger utan i 1 vecka? Det tar ju en stund att bryta en vana och för lillen att vänja sig. Det krävs jobb, mycket jobb men det kanske är värt det? Hoppas och håller tummarna att han blir lättare om nätterna! kram

2010-06-14 @ 10:45:29
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad är knepet??? att BARA nöja sig med ETT glas cola?? heheh

Jag har försökt i sååå många år men det går inte. :(

Grattis! vad duktig du är.

2010-06-15 @ 10:03:09
URL: http://kaarles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0