Det går fortsatt nedåt!

Var riktigt nervös för att väga mig idag. Har varit mycket onyttigheter den gångna veckan.. Grillfester, chips, läsk, tårtor, bullar och glass. Ingen nyttig gåneriviktmat direkt. Men gå ner i vikt det gjorde jag! Inte så mycket, men vågen stannade på 71,3 i morse. Nu blir det nya tag i veckan. På fredag ska jag frossa men tills dess byter jag ut chipsen mot melon. 100g chips innehåller förresten lika mycket kalorier som 1,6kg melon. Och melon är ju riktigt gott så why not? :)



Jag håller kurvan!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe vad roligt att du håller kurvan, skönt så länge det går neråt :P



Kom det EN tår för dig?? själv grinade jag hela bröllopet! hehe

Jag var INTE såhär känslig innan Ellen kom till världen, nu förstår man mamma som alltid grinade.



Lyx ja, man slipper allt jäkla socker. Tar dock några dagar att vänja sig med smaken. men nu funkar det bra! :D

2010-06-21 @ 09:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0