Reashopping deluxe!

Igår fick vi ett infall och åkte till IKEA på eftermiddagen. Jättekul tyckte Liam som älskar att titta på allt folk :) Vi köpte en grind till källartrappen, låsbart medicinskåp, hörnskydd till bordshörn etc. och en massa galgar. Den stora behållningen var dock allt jag köpte på Hööks hästsport. Dom reade ut allt som fanns kvar av 2009/2010 års sortiment för att göra plats för nyheter. Det var inte lite rea heller utan 50% på allt. Jag som hade åkt dit för att köpa myggmedel kom hem med en hel del annat...

Tjockt vintertäcke: 349:-
Ylletäcke: 69:-
Ridbyxor: 200:-
Ridbyxor: 250:-
Vår/sommarjacka: 200:-
Myggmedel: 200:-

Hade presentkort på 500:- så måste säga att det blev mycket för pengarna :)

Golden får förresten nya skor idag efter att ha varit utan i en månad så i morgon börjar jag rida ordentligt igen. Kommer att vara tråkig och skiva allt vi gör i bloggen men det är för min egen skull, för att hålla koll och för att hålla motivationen uppe. Att sätta igång en häst som vilat i 4 månader är nämligen inte skitkul till en början. Helst av allt vill man ju sätta sig upp och trimma på en gång men det är många veckor bort innan man kan göra det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0