Busy Busy

Idag har vi haft fullt upp här hemma. På fm var det städa för hela slanten och på em har vi haft besök av fam Pettersson. Liam var som vanligt helt tagen av kompis Tore, så kul att se att han uppskattar sällskap. Tyckte synd om lilla Freja dock, hon vill ju så gärna gosa med missarna men dom är inte så vana med barns sällskap så dom går ju bara undan :( När hon skulle åka hem var hon ledsen och ville ha en katt med sig. Inte lätt att vara 3 år alla gånger inte :)

Liam somnade för natten redan kl 19 idag och åt lite vid 20. Så nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra med all fritid, haha. Tänkte kolla på Lyxfällan vid 21 sen får det bli sängen för mig med, har en känsla av att Lilleman kommer att vilja gå upp vid 6 i morgon nu när han somnade så tidigt. Pappan har skvallrat om att det är Beverly Hills på tv 7.15 så vi får väl underhålla oss med det i morgon bitti.

Nu ska jag njuta av ett glas iskall cola. Bättre än all alkohol i världen när man vill njuta av en dryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0