Ironi

Igår gav vi Liam välling för första gången. Han fick 150ml vid nattning sen gav jag bröstet för jag hade så himla mkt mjölk. Han blev mättare och sov 19,30-02 i natt sen åt han vid 5 också upp vid 6. Jättekul visst men jag har aldrig sovit sämre. Så sjukt ont i brösten och nu har jag feber också. Så typiskt... Ätit Ipren nu iaf och bäddat ner mig på soffan. Vet inte riktigt hur jag ska bete mig då för enda sättet att bli av med stockingingen är att amma en massa och ammar jag får jag ännu mer mjölk i mina stackars överfulla bröst. Suck. Att det aldrig kan vara lätt...

Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva, 090925.

Men din stackare, det låter inget kul alls. Det blir ju som en "ond" cirkel...



Angående maten så har jag inte märkt av det med Malva, att hon blir rapig & kräkig efter Hipp-mat. Däremot håller jag med om att den är väldigt lös i konsistensen, det blir ju lite dåligt med tuggmotstånd. Pete är rätt anti Nestlé så deras produkter har vi inte testat, men Semper är ingen favorit hos lillan. Köttfärsås & Spaghetti går bra, men de flesta andra smaker blir hon äcklad av & spyr upp :/ Tror att det mer är konsistensen än smaken, för hon är inte speciellt kräsen på det viset.

2010-03-28 @ 22:03:58
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0