Mysig lördag

Idag har vi haft besök av Liams mormor och gammelmorfar. Vi har myst, ätit knäppkorv och fikat. Bakade Choc-Chip Cookies dagen till ära och såhär på kvällskvisten är det inte många kakor kvar... Har precis lagt lilleman som somnade på bara 10 minuter idag, det går framåt med nattningarna. Tidigare har Liam somnat med oss i soffan men nu försöker jag lägga honom i sängen vid samma tid varje kväll efter att han fått gröt, ny blöja och pyjamas. Får se hur det går i frotsättningen men so far so good. Som det är nu sover Liam mellan 19-tiden till 6-7 på morgonen men 2-3 matstunder där emellan. I natt var det dock inte så bra men det är en helt annan historia :)

Nu ska jag fortsätta mitt Grey's maraton. Alltid trevligt med sällskap av Mc Dreamy en lördagkväll ;) Ska se ett avsnitt sen måste jag verkligen sova om jag vill vara människa i morgon bitti vid 6..



Trevligt sällskap när karln är borta ;) 

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: DU, jag med! Dricker fan cola varje dag, NOT good!! Den är köpt på name it :) 4 för 100 kr :) Perfekt!

2010-03-13 @ 23:19:41
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0