Ska man?

Ska man ta sig i kragen och göra som Denise kanske?  Jag har inte alltför stora förhoppningar men jag kanske skulle kunna överträffa mig själv för en gångs skull... 1 månad utan cola och godsaker ska det vara så svårt det? (ehhh ja!) Största svårigheten för mig är nog att jag sover så fruktansvärt lite. Cola är inte bara min sockerkälla utan även min koffeinkick... Hmm ska fundera på saken.

Idag ska iaf karln jobba em och innan dess ska jag hinna med att handla, kika in en sväng på Lindex samt fixa ögonbrynen på Belissima, finally! Nu kanske man kan ha kort på sig själv i bloggen snart också ^^ Fick presentkort på 1h ansiktsbehandling, rygg och nackmassage samt nopp och färg av bryn och fransar i julklapp av mamma <3. Tar bryn och fransar idag och på fredag blir det resten. Shit vad skönt det ska bli! Kanske läge att göra insidan glad också då när man ändå är i farten och snyggar till fasaden ;)



Ska bli sååå skönt! Idag blir det iof mest smärta men kortvaraig iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jag tycker att du ska ta dig i kragen och försöka :D Ett äpple ger precis lika mycket energi om man ska tänka "nyttigt" :)



sånt får ju inte Willepille äta än, men han kommer nog älska det med :D

2010-03-22 @ 09:05:21
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0