Ännu en underbar dag

Ja fast i morse vid 5 när Liam tyckte att det var dags att gå upp var jag ingen solstråle direkt.. Mange fick ut för det men vid 6 kom jag på att jag kunde avreagera mig på dammsugaren istället och dammsög hela övervåningen. Inget ont som inte har något gott med sig :)
Vid åtta var vi på plats i Högbo för ännu en runda golf. Än så länge går det jättebra att ha Liam med eftersom han är så nöjd med att åka vagn. Underbart väder idag igen så efter 9 hål gav vi upp medan de andra fortsatte 9 till. Det är jobbigt att dra vagn i vått gräs i värme kan jag lova.
På väg hem från golfen stannade vi till på MAXI för att handla lite. Liam åkte i kundvagnen och charmade brallorna av massa tjejer. För vem kan motstå våran guldklimp? Inte tjejerna och tanterna på ICA iaf :)
Vi tog oss en välförtjänt 2-timmars tupplur när pappan åkte till jobbet, sedan vid 4 kom Jelica och Emelie på besök. Fick Marian Keyes nya av Jelica i födelsedagspresent, tack gumman! Vi är bokälskare både jag och Jelica och tror att vi gett varandra böcker i julklapp och födelsedagspresent i ett par år nu. Alltid lika uppskattat.
Nu sover fisen sen en timme och jag har ätit en riktigt gourmetmiddag i form av falukorv och makaroner. Nu ska jag mysa vidare med dator och tv innan jag gör Liam sällskap. Hoppas på en aningen senare uppstigning i morgon :)



Mammas älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0