Livet har sina ljusa stunder..

Kämpat med nattningen av Liam idag. Han var dödstrött redan kl sex och somnade smärtfritt efter att ha ammat vid halv sju. Sen la jag honom i sängen och tadaa! Klarvaken. Då är det lätt att hålla sig för skratt.. Han levde rövare i sängen i en halvtimme sen verkade han både trött och hungrig. Hade inte lust att amma mer för då får jag bara en massa mjölk igen så gjorde i ordning en flaska välling, inte för att jag trodde att han skulle vilja ha men se det ville han :) Så nu sover lillfisen sött efter att ha ätit välling, bara 100ml men ändå. Åt ju middag vid fem också en massa tutte vid halv sju så hoppas att han är så mätt att han sover ett tag nu. Är så lycklig att han tog flaskan med välling, verkligen et steg i rätt riktning för oss. Vore skönt om någon annan än jag kunde lägga lillfisen, framförallt lördag om 2 veckor då jag verkligen vill se Green Day. Tror inte svärmor skulle uppskatta konserten lika mycket som mig nämligen ;)

Idag på em hade vi finfrämmande från Jädraås. Liams moster Johanna, Katja och lilla Måns var hit en sväng. Måns är inte så liten längre dock, en stor kille på 5 månader :) Liam ville mer än gärna leka med Måns på sitt lilla vis. Det är dock en ganska hårdhänt liten kille vi har så fick passa fisen ordentligt så att han inte skrämmer bort sina lekkamrater ;)

Nu ska jag strax avnjuta något jag verkligen älskar, potatis och löksoppa med rutbröd och ost. Mums! Sen blir det nog lite wow för morsan tror jag ;) Har lite andra saker att ta tag i vid datorn med föräldrapenning och grejer men det kan faktiskt vänta till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0