Mer död än levande...

Ja det är ju inte bara Liam som är sjuk här hemma utan även jag. Dunderfökylning i kobination med en bebis som sover dåligt gör att jag känner mig som ett lik. Vi har iaf haft det mysigt här hemma med film och Ben & Jerrys på kvällarna. Känner mig liiiiite bättre idag så hoppas på det bästa :) Liam är pigg med inget bättre i rosslandet tyvärr :S Vi har haft ganska svårt att få i honom medicinen med så det kan ju vara det som gör att det tar sån tid. Men förstår honom, Mollipect smakar verkligen urk, riktigt beskt och läbbigt.


Hjälper mot allt!


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: åh tack för tipset! :D Det ska jag prova :)

2010-05-02 @ 16:47:21
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0