Tjejdag

Idag har jag varit ifrån Liam en längre stund för första gången. Guess what? Det gick kanonbra :) Liam, Mange och farbror Daniel åkte till Högbo för en golfrunda medan jag, Jennie och Malin drog ut på lunch och lite shopping. Tre timmar utan lillfisen blev det och jag överlevde!
Nu på kvällen fick min mage spel (som den får med jämna mellanrum) vilket resulterade i att jag låg på toa och övervägde att dränka mig eller nåt i ca 1h. Mitt i nattningen och allt, men i brist på tuttar så åt Liam nästan 2dl ersättning och somnade med pappan! Bättre sent än aldrig ;)
I morgon blir det Sex and the City 2 på bio med Linnéa och Jennie. Hade sån himla tur att den går på våran lokala bio kl 17 så jag hinner hem i vettig tid ifall Liam bestämmer sig för att det bara är tutte som gäller. Han är ju rätt bestämd våran lilla kille ;)


Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Haha ja men iaf, mycket ålder för lilla mig :D

2010-05-28 @ 10:15:09
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0