Bättre än en vetekudde...

dsc00813 (MMS)

Bättre än en vetekudde...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vad mysigt, jag riktigt kommer ihåg hur det kändes! Katter är ju för härliga. Fy för allergi! :(



Ja E växer och växer, ligger långt över linjen på kurvan längdmässigt. :P

Men hennes pappa är ju 191cm så...



Jaså käkar Liam så ofta fortfarande? Ellen styrde om det där själv, även om hon nu ibland vaknar lite väl ofta på natten. Men det beror nog på något annat, som tex mardrömmar eller så.

Ammar du nattetid? eller välling?



Kalaset var hur kul som helst, kolla i bloggen! ;)



kram!

2010-11-08 @ 08:45:27
Postat av: Denise - Mamma, foto, galenskap

sv: Nej jag vill inte jobba såhär men pengarna behövs.. hoppas att drömvinsten hamnar hos oss snart haha. Nej men jag ska försöka hitta nytt jobb men det är så jäkla ont om dom. Studera är inget jag vill göra men nytt jobb kommer nog snart.. Orkar int ha det såhär längre.

2010-11-08 @ 19:03:36
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0