Ännu en vecka...

Ännu en vecka har snart gått i rasande fart. Den förra var fylld med sjukdom, dop och 1-års kalas så kan ju inte direkt påstå att man var utvilad i måndags när man skulle till jobbet. Den här veckan har det varit fullt upp på jobbet då jag fick lite andra ansvarsområden tillfälligt pga. att våra chefer var på konferens. Roligt med jobbigt!

Igår hade vi en heldag med lilla familjen, först sång på öppna sen en tur på några bilfirmor för att titta på bil. Vi vill köpa en ny liten bil som jag kan ha att pendla med och har väl bestämt oss för vad vi vill ha, men också konstaterat att vi nog inte har råd. Skulle vara skönt att slippa vrida och vända på varenda krona och nu när vi har lite mer pengar att röra oss med så kanske vi inte ska springa och låna mer innan vi sparat ihop en ny buffert så vi har i nödfall. Tills dess får vi försöka klara oss på passaten + skitpolon helt enkelt...

Nu ska jag passa på att läsa lite bloggar medan Liam sover middag, sedan blir det en sväng för att hälsa på Gammelfarmor Astrid som vill ge bort en hel uppsättning kristallglas till oss. Dom är helt otroligt fina, en Kosta Boda serie från 50-talet. Får ta och visa bild sen, jag blev iaf överlycklig när hon frågade om jag ville ha dom :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du kollar väl in min nya blogg också hoppas jag ;)

2010-10-09 @ 23:42:48
URL: http://fetthysteri.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja ni verkar haft fullt upp, jobbigt att bilen inte fungerar som den ska. :/

Nu är det full rulle kan man säga, tandsprickningen är i full blom och benen knatar på för fullt. Otroligt vilken utveckling som sker!

Han går nog inom kort också, en vacker dag så tar han några steg. :D

Man blir ju överlycklig! hehe



Nu ska vi åka till farmor och farfar och hälsa på en sväng, hoppas ni har en bra söndag!



2010-10-10 @ 12:49:34
URL: http://www.luciadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0